خدمات ما

با خدمات تخصصی آکسیولوژی

کسب و کارتان را متحول کنید…

خدمات ویژه ما

مشاوره بر خط

۲۴ ساعت روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

آموزش‌های تخصصی

برای انواع کسب و کارها آموزش‌های ویژه‌ای را به صورت حضوری یا آنلاین پیش‌بینی کرده‌ایم.

خلق ارزش

با شناخت درست ارزش خدمات و محصولات خود، ارزش‌های رقابتی خلق کنید.

طراحی مدل کسب و کار

با طراحی مدل کسب و کار ، علاوه‌بر روشن شدن مسیر کاری، موفقیت خود را تضمین کنید.

در ساختار عمومی و نیز در تمام اجزای مدلهای تجاری و همینطور سیستم های استارتاپی، با عناوینی همچون ارتباط با مشتری، حمل و نقل (لجستیک)، کالاها و خدمات، شرکای تجاری و … مواجه هستیم. اما دو نیاز فوق العاده ضروری و جذاب در لابلای تمامی این اجزا و در تمام حفره های ساختار مدل ها وجود دارد که تقریباً کمتر به آنها توجه می شود.

 

این دو نیاز مانند چسبی قوی، قسمتهای مختلف را به یکدیگر متصل نموده و سازه ای مستحکم را ایجاد می کند که نه براحتی نفوذپذیر است و نه شکننده. مقاومت آن در برابر تهاجم رقبا بالاتر و هویت آن دیدنی تر و آشکارتر است. درواقع عامل اصلی تداوم و پیشتازی سازمان و مدل آن در میان رقبا همین چسب ارزشمند می باشد.

 

این دو نیاز، ماهیت و هویت محصول شماست که در راستای سازمان و اجزای آن شکل می گیرد و ارایه می شود.

ماهیت، فلسفه و چیستی محصولی است که می سازید و در کیفیت و عملکرد آن درک می شود و هویت، جلوه و نمود ظاهری است که مشتری، هم حس می کند و هم تا حد تعیین رفتار، آن را می فهمد.

 

اما نکته اینجاست که این دو ستون اصلی، زمانی در محصول عینیت می یابد که پیش از آن، سازمان و ساختار آن را با حقایق مطلوب و زیبا بنا کرده باشید.

بنابراین زمانی محصول شما محبوب خواهد شد که سازمان و ساختار آن محبوب باشد.

 

من بدنبال ارزشهایی هستم که مانند روشهای بازاریابی، ابداعات موقت و چندساله نیستند که با ابداعات بعدی جایگزین یا حذف شوند، بلکه حقایقی بنیادی اند که به زمان و مکان یا صنف یا محصولاتی خاص محدود نمی شوند. (لازم به توضیح نیست که زمان و مکان شناسی، قاعده ای مهم برای طراحی و ساخت محسوب می گردد اما اینها قانونهای ثانویه و ذیل قوانین اصلی خواهند بود)

 

با این توصیف، تفاوتی ندارد که محصول شما چیست و در چه عرصه تجاری یا صنفی فعالیت می کنید. غایت اندیشه همه ما باید این باشد که وظایف یا همان محصول مان را با هدف، فرایند و خروجی “درست و بسیارخوب” به مردم و درواقع به یکدیگر ارائه دهیم.

 

بنابراین فارغ از نوع شغلی که دارید، تا حد ممکن تمام برنامه کاری تان را از ابتدا مرور کنید و ببینید بهترین هدف و بهترین روش برای رسیدن به آن چیست؟!

اگر می خواهید کارآفرینی کنید یا اینکه تجارت خود را برپا کرده اید و حالا قصد اصلاح آن را دارید من تمام قد در کنارتان خواهم بود، چرا که از تغییر یا طراحی اصولی و زیبا در جهت بهتر شدن شدیداً استقبال می کنم.

 

خدمات مشاوره ای ما در زمینه ایجاد نوآوری و ارزش غالباً در ساختارهای نرم و بعضاً در ساختارهای سخت(محصولات، ساختمان و…) یک تجارت می باشد.

خواسته هایی که برای برآوردن شان تلاش می کنیم این موارد است:

  1. تحلیل وضعیت فعلی بخشهای مختلف در مورد محصول (از بسته بندی تا مصرف)، سازمان و تجارت اعم از ساختارها، راهبردها، منابع، فرایندها، مدل کسب و کار و تعاملات بازرگانی
  2. طراحی پیشنهادهای موثر با محوریت “ارزش” در جهت بهبود محصول یا اصلاح بخشهای سازمانی ذکر شده
  3. امکان ارایه پیشنهادات برای ارتقای کیفیت (بدون افزایش قیمت) یا کاهش قیمت(بدون افت کیفیت) به ویژه در محصولات فرهنگی، آموزشی، روانشناسی، غذایی، کشاورزی و باغداری، دامداری و صنایع الکترونیک
  4. برگزاری‌ سمینارهای‌آموزشی “شناخت ارزش و ویژگیهای آن” برای مدیران و متخصصان به ویژه مدیران منابع انسانی، اجرایی، تولید، پروژه، طراحی، بازاریابی و فروش – طراحان بازی و انیمیشن – روانشناسان سازمانی- و مانند آن
  5. در ورزش { اصلاح و تقویت آموزشها برای رشد عملکرد در مدیران، مربیان و بازیکنان تیم ها و بازیکنان ورزش حرفه ای تا سطح مدال آوری(امکان آموزش بصورت شخصی و انفرادی) }
  6. در آموزش و تربیت { مشاوره جهت راه اندازی مدرسه آموزشی خاص در هر یک از سطوح دبستان، راهنمایی و متوسطه، با گنجاندن مجموعه آموزشهای شناختی و ادراکی – هوش عقلی، هیجانی، استعدادسنجی، هدایت تحصیلی، تصویرخوانی، خلاقیت و تریز – هوش اقتصادی، فرهنگی، و…}
  7. در تولید و نشر محتوا { امکان ارائه طرح های مختلف در ویرایش یا طراحی کتاب در مواردی مانند آیتم های دیداری، صفحه بندی، طراحی داخلی و … برای اثربخشی، درک بهتر و جذابیت بیشتر }

نظر مشتریان

چرا مشتریان ما به ما اعتماد کرده‌اند؟

I'm usually grossed out by apps, but these guys are legit! It even fits my nifty hat and red hair. Try it, why do I care?
نظر مشتریان
melisa pamuk
product designer
So, the first time I heard of these skateboard guys I was like: what? But now I'm more like: Hell yeah, give me more.
نظر مشتریان
marina dalmas
marketing manager
I don't even know how I got by without this stuff. This right here is the bomb. Especially the awesome filters included.
نظر مشتریان
denis maceoin
music producer

گروه شتابدهی آکسیولوژی با هدف ارائه خدمات تخصصی به مدیران، کارآفرینان و صاحبین کسب و کار در جهت افزایش ارزش خدمات و محصولات و افزایش چشمگیر فروش تشکیل شده است.

 


پست الکترونیکی پست الکترونیکی: info@axiology.ir

شماره تماس شماره تلفن: 8487 873 911 98+

تلگرام فرافن مارکت    اینستاگرام فرافن مارکت    آپارات فرافن مارکت    فیسبوک فرافن مارکت

نماد اعتماد

کپی برداری از مطالب سایت تنها با دریافت مجوز کتبی از مدیریت سایت آکسیولوژی امکان پذیر است.

بازطراحی قالب : گروه نرم افزاری ام اچ زد

ثبت حساب جدید
بازیابی رمز عبور